Jul 9, 2012

Russian Red - I hate you, but I love you


不是應該 I love you, but I hate you
由愛生恨,不是嗎?

可能是羨慕、崇拜、愛慕混和後提煉出一種新的情感
一直之間也很難定義

在無可奈何的情況下
只能暫時存放在"恨"這個類別

沒有"得不到就毀掉"的激進
但放在心裏又會得內傷

每次要有觸發點
就會定量的釋出

所以當完全釋出時 
I don't hate you, but I don't love you neither.

Well... 這會是樂見的狀態嗎?

所以為了愛,必需恨下去

Russian Red - I hate you, but I love you.

You were so high up on in the sky
妳站在天上是如此的高
I just keep feeling like a little child
讓我一直覺得自己像個小孩子

I hate you but I love you 
我既討厭妳又愛妳
I just can't take how beautiful you are 
只是我無法承受妳是如此的美
I hate to say this
我不得不說
But my eyes go blind
妳讓我炫目不已

I hate you but I love you
我既討厭妳又愛妳
My favorite sun becomes a healing sign
最愛的炙熱陽光卻變成了療癒我心的預兆
I have to tell you this
我必須跟妳說
Cause my heart goes wild
因為我心已無法控制

Oh you are so high, lost in the sky
噢!妳是如此的高,消失在天際
Everytime I travel far
每當我遠行
I think about you by my side
到那些遙遠的地方時
To any of those I cannot go by
我會思念著妳,彷彿在我身旁

I hate you but I love you
我既討厭妳又愛妳
I just can't take how beautiful you are
只是我無法承受妳是如此的美
I hate to say this
我不得不說
But my eyes go blind
妳讓我炫目不已

Da da da, da da da / 答答答~答答答
(Lyric from KK BOX)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...